
Kortti on mukava antaa vaikka ystävälle !
maanantai, 2. helmikuu 2015

Kortti on mukava antaa vaikka ystävälle !



Näpertelyä käsille ja sellaista mikä tuo myös hyvän mielen. Esim. Puutarha, askartelu, käsityöt, leivonta ym..... Eiku näpertelemään ! : )


Kommentit